<3

Fösrt skola,cirkus och de vanliga
Sen mötte ja eve vid bussen,sen åkte vi till henne men
vi äkte till mig istället
sen har vi väl vart ute med alex och en massa muppar xD
men nu sitter ja här och lyssnar på musik och dricker te
ska snart gå och lägga mig


Eva fan va jag älskar dig! känner mig så hel när ja
är med dig som aldrig förr.
och du ka veta att ja kommer alltid finnas för dig!
du är presic som mig,
och ja älskar plötsligt min pappas play'sätt (y
hade han inte playat runt som en dåre hade ja aldrig
haft en sån underbar syster,då kanske ja inte hade haft några
syskon alls eftersom mamma bara kunde få ett barn
då hade livet vart helt annorlunda. Usch
thanks ;)


Kommentarer
Postat av: eve

älskar dig också gumman ! :* <33333333333333

2010-11-26 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback